Job 7 van 16


Report this listing

Solliciteren



diensthoofd facilitaire ondersteuning


Functie

De dienst Logistiek staat in voor de soft facilities van de stad.

De dienst Logistiek bestaat uit een aantal onderdelen.

In het Magazijn worden materieel en verbruiksmaterialen beheerd voor de verschillende uitvoeringsdiensten van de stad. Particulieren kunnen hier parkeerverbodsborden lenen/huren bij verhuizing en plaatsing van containers. Het Magazijn staat ook in voor het beheer en op orde houden van infoborden, aangeleverd door interne diensten en externe verenigingen. Vilvoordse verenigingen en onderwijsinstellingen kunnen feestmateriaal huren (tafels, stoelen, podia, geluidsinstallaties).

De ploeg logistieke ondersteuning zorgt voor vervoer en logistieke ondersteuning voor en van andere stadsdiensten. Ze ondersteunt evenementen door o.a. feestmaterialen aan te leveren, nadarhekken te plaatsen en mee te werken tijdens deze evenementen en activiteiten georganiseerd door of samen met het stadsbestuur.

De garage zorgt voor onderhoud, herstellingen en algemene controle van het wagenpark.

De dienst Logistiek fungeert als centrale aankoopdienst voor bedrijfsvoertuigen en beheert het wagen- en fietspark van de stad. De dienst is verantwoordelijk voor het economaat (kantoormateriaal) en koopt de werkkledij voor een deel van de uitvoeringsdiensten aan. De dienst beheert ook de mobiele telefonie.

Tenslotte stuurt de dienst Logistiek de poetsploeg van de administratieve stadsgebouwen aan.

Als diensthoofd neem je de algemene leiding van de dienst waar. Je stuurt daartoe 5 mensen rechtstreeks aan, en in tweede lijn nog een 15-tal. Je leidt en motiveert je team, en bewaakt de uitvoering van de beleidslijnen. Je bouwt een logistiek beleid en strategie uit op korte en lange termijn, bijvoorbeeld rond het organiseren en optimaliseren van het stockbeleid. Je volgt nieuwe ontwikkelingen op en optimaliseert procedures, methoden en werkmiddelen.

Jouw profiel

Minstens in het bezit van een masterdiploma, ofwel een diploma van universitair onderwijs of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs

OF een bachelordiploma en minimaal 4 jaar relevante ervaring in ofwel een leidinggevende functie of in een functie met relevante ervaring in logistiek of faliciitair management. Kandidaten in het bezit van een bachelordiploma dienen te slagen in een niveau- en capaciteitstest.

Aansturen van een team. Je bent echte teamplayer en hebt bij voorkeur al enige ervaring hierin. Voor je medewerkers ben je de inspirerende coach waarbij ze terecht kunnen voor ondersteuning.

Instaan voor een vlotte logistieke ondersteuning van de stadsdiensten, in nauw overleg met deze diensten.

Uitbouwen van een logistiek beleid en strategie, opvolgen van nieuwe ontwikkelingen en procedures, methoden en werkmiddelen optimaliseren.

Je bent een denker maar ook een doener.

Vlotte gesproken en geschreven communicatie in het Nederlands.

  • De planning van het beheer van logistieke site(s) superviseren volgens activiteit (interne of externe stromen, specifieke orders, ...)
  • Samen met de betrokken diensten (verkoop, hoofdkantoor, ...) commerciële acties opvolgen en implementeren
  • Procedures uitwerken en aanpassen (ontvangst, opslag, ...)
    De toepassing van procedures controleren
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Evenementen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Het budget van één of meerdere sites vastleggen en opvolgen
  • De werking van de logistieke teams superviseren of organiseren (technici, kadeopzichters, magazijnbeheerders, ...)
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • Specifieke dossiers behandelen (geschillen, technische studies, opvolging van een logistiek project, ...)
    De behandeling van specifieke dossiers superviseren

Aanbod

We bieden een voltijdse statutaire functie.

Weddeschaal niveau A1a-A3a, master.
Minimale bruto beginwedde: 3 714,32 euro/maand (voltijds)

We verhogen je wedde met al je jaren ervaring in de openbare sector en je relevante werkervaring uit de privésector of als zelfstandige. Deze relevante werkervaring  kan onbeperkt meegenomen worden.

We betalen vakantiegeld, eindejaarstoelage en maaltijdcheques van 8 euro..

Jaarlijks krijg je 160,- euro  ecocheques en 40,- euro Vilvoordse handelaarsbonnen Kom je met het openbaar vervoer (tram, trein, bus) dan betalen wij je abonnement. Kom je met de fiets dan betalen we een kilometervergoeding van 0.24 euro per km. We geven een gratis hospitalisatieverzekering en je gezinsleden kunnen aansluiten aan voordelige tarieven. We sparen voor je pensioen via de tweede pensioenpijler (3%).

De Vilvoordse Personeelskaart biedt  je een aantal voordelen aan: gratis lidmaatschap bibliotheek Vilvoorde, 24 gratis zwembeurten in het stedelijk zwembad ‘t Zeepaardje, gratis vissen op de visvijver in Hanssenspark, korting bij aankoop van losse tickets in cc Het Bolwerk, gratis naar de film bij aankoop van een abonnement in cc Het Bolwerk.
Stad Vilvoorde heeft een interessante verlofregeling (wettelijk verlof, 13,5 dagen bijkomende verlofdaggen en 14 feestdagen)  en de flexibele glijdende uurregeling en 2 dagen (of 4 halve dagen) thuiswerk zorgen voor een  evenwichtige combinatie van vrije tijd/gezin en werk.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht